دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

وقتی که م منو فراموش میکنه

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۳۶ ق.ظ

سلام

دیروز غروب به م زنگ زدم داشت رانندگی میکرد و خیلی صحبت نکردیم. قرار شد وقتی از خرید برگشت زنگ بزنه. منم تا حدوده ساعا ده شب منتظر موندم تقریبا سه ساعت  بعد از تماسمون و اون زنگ نزد. 

من هم که حرصم گرفته بود گوشی را گذاشتم رو مد پرواز و خوابیدم. صبح که بیدار شدم با کلی هیجان رفتم سراغ گوشی. توقع داشتم چند بار زنک زده باشه ولی نه زنگ نه پیام هیچی. 

همون موقع بهش پیغام دادم. و بلافاصله زنگ زد ولی من داشتم اماده میشدم و ج ندادم. بعد دیدم پیغام داده که بهم زنگ بزن. منم تو راه بودم و زنگ نزدم. 


خلاصه وقتی رسیدم توی اداره زنگ زدم و اون جواب نداد.

همین

No one is always busy. it just depends on what number you are on their priority list.

۹۶/۱۰/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی