دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خواب خرید خانه

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۳۴ ب.ظ

سلام

امروز صبح قبل از بیدار شدن خواب خوبی دیدم. خیلی خوب.

خواب دیدم دارم اطراف ونک و میرداماد دنبال آپارتمان میگردم برای خرید. من و همکارم (پ یا س) داشتیم یک آپارتمان تمیز و نوساز را که همه دیوارهاش سفید بود با هم میدیدم. توی خواب اصلا نگران پول نبودم. یه ارامش خاصی داشتم.

بعد خواب دیدم رفتم خونه یه دختری که طراح دااخلی خونه انجام میداد. بهش گفتم بیاد داخل خونمو طراحی کنه. بعد یک اقایی اومد ک مسن بود و معلم زبان بود بعد یه اقای دیگه هم اومد که نمیدونم کی بود. خیلی عجیب بود. بعد از خواب پریدم.

دفعه قبل که خواب خرید خونه دیدم خیلی خوب بود و کلا برام خوب اومد. از خدای خوبو مهربونم میخوام که ایندفعه هم اتفاقات خوبی بیفته.


تو اینترنت هم سرچ کردم همه نوشته بودند که خرید خان در خواب نشانه مال و ثروت و فراوانی و کامیابی است.

خدایا من پیشاپیش سپاسگذارم

خوشحالم خیلی زیاد

۹۶/۰۹/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی