دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خدایا دست نیازم را فقط بسوی تو دراز میکنم

يكشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۴ ق.ظ

خدایا من را ببخش اگر در گذشته نادان بودم و به اشتباه دست نیاز و خواهش بسوی دیگران دراز کردم. همه وسیله اند. فقط از تو میخوام که معجزه ها همه در دستان توست



پیشِ مردم

کج مکن" گردن"

که حیرانت کنند...

آبرویت برده و بدتر

پریشانت کنند...

سفره دل باز کن درهنگام سجود،

پیشِ " الله" کن گدایی،تا که "سلطانت" کند

#خدا

⬛️ @quranforlife ⬛️*

۹۶/۰۷/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی