دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سلام

امروز دوست دارم از رویاهام بنویسم. از اینکه دوست دارم چطور با همسر ایندم اشنا بشم.

اولا که دوست دارم همسر ایندم همشهریم باشه. اگر هم نبود تهرانی باشه چون همشهری بودن مساله مهمیه و اختلاف فرهنگی را کاهش میده. 

دوست دارم خانواده هامون هم شبیه هم باشن و از نظر اقتصادی هم بهم بخوریم.

ولی چطور باهاش اشنا بشم؟

من دوست دارم در محیط کار با همسرم اشنا بشم و خیلی دوست دارم همسرم هم رشته ایم باشه. من همیشه در زمینه کار و تحصیل تنها بودم. دوست دارم بقیه عمرم را با هم رشته ایم باشم که بتونیم با هم مشورت کنیم. با هم بریم جلو. با هم مطالعه کنیم و ...

لزومی نداره که همسرم حتما همکارم باشه. مثلا میشه کارمند یکی از شرکت هایی باشه که با ما کار میکنه.

بعد دوست دارم در جریان جلسات بسیار و خیلی اهسته و با طمینینه با هم اشنا بشیم و هر روز بیشتر هم را بشناسیم. و اون اول به هیچ وجه قصد ازدواج نداشته باشیم. چون همین فکر ازدواج چشم ادم راکم بینا میکنه . البته این نظر منه. بعد مدتی یدفعه غافلگیر بشم و از من خاستگاری کنه.

خدای من مثل یک رویا میمونه. دوست دارم خیلی مهربون باشه. خیلی خوب صحبت کنه. خیلی مسافرت رفته باشه. خیلی باسواد باشه و دوستان زیادی داشته باشه. و به عقاید دیگران هم احترام بذاره.


خب حالا که اینها را اینجا نوشتم از دوشنبه که برم سر کار لحظه شماری میکنم که با همسر ایندم اشنا بشم. البته فقط خدا بدونه که این ادم همسر اینده منه و هیچکس دیگه حتی خودم از این موضوع خبر نداشته باشه.


مینویسم که حقیقت پیدا کنه و اتفاق بیفته. خدایا به امید تو

خدایا خیلی خیلی ازت سپاسگذارم

۹۶/۰۷/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی