دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

ادم های جدید در زندگی من

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۵۱ ب.ظ

 سلام

دیشب عروسی بودیم. خیلی خوش گذشت. رابط عزیز را دیدم. امشب هم بهم زنگ زد. گفت پسرعمه مادر طرف هم فوت کرده. طرف کلی معذرت خواسته که نتونسته بیاد و قضیه را فراموش نکردن. طفلی خبر نداره که من کلا بی خیالش شدم و مدتیه بهش فکر نمی کنم. اون باید بفهمه که بعضی فرصت ها فقط یبار تو زندگی به ادم رو میکنه و ادم باید سریع از موقعیت استفاده کنه. من مطمینم بزودی اتفاقات خوبی در زندگیم خواهد افتاد و دیگه لازم نیست به ادم حرکت اهسته ای مثل این فکر کنم. 

نمیدونم از کجا ولی میدونم بزودی همه چی به نفع من درست میشه. بوی اتفاقات خوب را حس میکنم. خدایا شکرت بخاطر این همه نعمت.


الان چند شبه با دوست گ چت میکنم. خیلی از من تعریفذمیکنه. خیلی زیاد. بهم قول شراکت و همکاری داده. نمیدونم چقدر میشه بهش اعتماد کرد. چندبار هم گفت خیلی سفارش من را به گ کرده. از کجا معلوم شاید خدا این ادم را فرستاده که زندگی من را زیرو رو کنه. که بوسیله این ادم من رو به ارزوهام برسونه. خدا میدونه. بهرحال خدا برای هدفی این ادم را گذاشته سر راهم. مطمینا خیره. خدایا باز هم شکرت.


دکتر ل. دکتر ل. خیلی بهش فکر میکنم خیلی زیاد. یعنی جند سالشه؟ یعنی ممکنه مجرد باشه؟ همچین ادم با همچین موقعیتی ممکنه مجرد مونده باشه؟ یه دوستی دارم تو منابع انسانی. فردا بهش زنگ میزنم که امارشو برام در بیاره. خدایا چی میشه یه شریک زندگی مثل دکتر ل سر راهم قرار بدی؟ هم مومن هم باسواد و خوش تیپ و خوش اخلاق و مهربون و موفق. هم خودم خوشبخت میشم هم خیال خانوادم از من و ایندم راحت میشه.


خدایا نقش این ادمهای جدید تو زندگی من چیه؟ نمیتونم صبر کنم. دوست دارم زودتر همه چی را بفهمم.

خدایا بمن صبر بده. خدایا زیباییم را بیشتر کن. پوستم را بهتر کن. اعتماد به نفس و جذابیت مرا نیز به لطف خود بیشتر کن. خدایا شکرت حسابی


۹۶/۰۶/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی