دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

وام مسکن قلمبه

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۸ ق.ظ

سلام

بالاخره من میتونم از محل کارم وام مسکن بگیرم ولی باید دوتا ضامن همکار داشته باشم. همکارهای هم اتاقیم همه سقف ضمانت را پر کردند و نمی تونن ضامن من بشن. یک همکار از منابع انسانی پیدا کردم که دوستمه ولی یه روز باید برم منابع انسانی که دوره. اینجا هنوز کسی را پیدا نکردم. امیدوارم دونفر پیدا بشن. پنجشنبه هم باید برم و کارت بانک ملیم را عوض کنم. چون وارم را به حساب بانک ملی میریزن.

دیروز هم رفتم تجریش و دوتا مانتو خریدم. یه آبی و یه زرشکی. امروز هم باید برم برای ناخن. رییس دیر اومده داره چایی میخوره. همه چی ارومه. من تو فکر ضامن هستم.

پنج شنبه میخواستم تا ظهر بخوابم حالا باید  صبح زود بیدار بشم و برم بانک. عه. امشب باید مو هم رنگ کنم. شاید هم فرداشب.


مترجم مقاله را فرستاده باید قبل از ارسال برای استاد یبار بخونم و اشکالات احتمالی را رفع کنم ولی واقعا حسش نیست.

سه شنبه آینده تولد همکارمه. دوست دارم براش یه کادوی کوچک بخرم. امیدوارم چیز خوبی پیدا کنم. 


چه روز عجیبیه. یجوریه.

رییس داره در مورد خرید ماشین با همکارم صحبت میکنه. مونده بین تیوولی و رنو کپچر. یعنی ممکنه منم یه روز ماشین بالای صدمیلیون سوار بشم؟ خیلی تیوولی دوست دارم. کلا ماشین دنده اتومات دوست دارم. از کلاج متنفرم.


۹۶/۰۵/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی