دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

چس کلاس چیست؟

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۱۵ ق.ظ

سلام

"چس کلاس" پدیده جدیدی در فرهنگ ما ایرانی هاست که همه ما میدونیم چیه ولی توضیحش سخته. من خودم از چس کلاس خوشم نمیاد. ولی خب خیلی ها دوست دارن. مثلا وقتی توی تلگرام برامون پیغام میاد دیر میخونیم و جواب نمیدیم یا دیر جواب میدیم. یا بعضی از تلفن ها را جواب نمیدیم. بعضی مهمونی ها را با اینکه وقت کافی داریم شرکت نمی کنیم و... 

 مثلا همین آقای محترم متشخص داره برای من چس کلاس میذاره. حالا توضیح میدم چطور. این دوست گرامی از دیروز ساعت ده و نیم صبح شماره من را داشته و هنوز زنگ نزده. قراره اول اس بده که من شمارش را بشناسم و بعد زنگ بزنه. از دیروز تا حالا هر اس ام اس که اومده من شیرجه رفتم روی گوشی. از همه جا برام اس اومده بجز همون شخص محترم. 

حالا همکارم میگه:"اشکالی نداره. شاید وقت دندانپزشکی داشته. شاید مهمون داشته... شاید هم چس کلاس گذاشته. مهم نیست. وقتی زنگ زد طوری باهاش صحبت کن که از دیر زنگ زدن پشیمون بشه." 

اره من همچین آدمی هستم. ترجمه مقالم آماده شده. احتمالا امشب میفرسته. خودم هم میتونم ترجمه کنم ولی استاد گفته مترجم native ترجمه کنه. 

دیشب قسمت پنجم سریال بازی تاج و تخت را دیدم. این سریال پر از اتفاقات غیرمنتظره است. واقعا از تماشای اون لذت می برم و اتفاقا سرگرمی خوبی برای این دوران. 

بزنگ دیگه

۹۶/۰۵/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی