دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

ارامشم ارزوست ارامش

يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹ ب.ظ

سلام

دیشب به مهمونی نرفتم. جند بار بهم زنگ زدن. زنداداشم، خواهرم، شوهرخواهرم و دخترعمم. فقط یکبار جواب تلفن خواهر م را دادم. دیر رفتم خونه بعد هم یه دوش گرفتم و سریع خوابیدم. وقتی مامانم برگشت متوجه شدم ولی خودمو زدم به خواب. صبح هم سریع راه افتادم و اومدم بیرون. خاله و دخارخالم اونجا بودن. البته وقتی من اومدم خواب بودن. امیدوارم تا وقتی برمی گردم رفته باشند.

حوصله کسی را ندارم فقط دنبال سکوت و تنهایی هستم.

یک کتاب از دیجی کالا خریدم که هنوز به دستم نرسیده. کتاب"چطور کار من به اینجا کشید؟" از باربارا دی انجلیس

دو تا کتاب صوتی هم از آوانامه خریدم :

چگونه روابط عاشقانه برقرار کنیم از وین دایر

خیابان سی و سوم یوسف آباد.


۹۶/۰۵/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی