دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

مراسم عقد س و خبرهای خوب دیگه

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۳۵ ب.ظ

سلام

امروز چند تا اتفاق جالب افتاد.

اول با همکارانم رفتیم نمایشگاه الکامپ. بعد من پای یک سخنرانی نشسته بودم که همکارانم رفتن غرفه های دیگه را ببینن. وقتی دوباره همدیگه را دیدیم اونها هر کدوم یک کیف سنتی زیبا داشتند که داخلش یک ظرف منبت کاری باارزش بود. منم گفتم:پس من چی؟ خلاصه رییسمون که انسان شریف و بلندنظریه و مرد اخلاقه گیفت خودشو داد بمن. و هرکاری کردم راضی نشد پس بگیره. گفت:روزی شما بوده. خلاصه منم کلی خوشحال شدم.


خبر دوم دیگه اینکه یکی از دوستان زنگ زد و خبر دادم یه دوست قدیمی دیگه از استرالیا اومده و قرار شد فردا عصر بریم سه تایی همدیگه را ببینیم.


خبر سوم اینکه همینکه داشتم سرگردان در تلگرامم می چرخیدم یک دفعه س برام چند تا عکس از مراسم عقد توی مهظر برام فرستاد. یه لباس سفید خیلی زیبا پوشیده بود و یه حلقه گل قشنگ روی موهاش بود. مثل فرشته ها شده بود. یه حلقه گل هم به دستش بود. خیلی زیبا و رویایی. قند تو دلم اب شد. گفت سر عقد خیلی برای من دعا کرده.

انقدر لباسش زیبا بود که بهش گفتم باید بدی منم بپوشم.


خبر چهارم اینکه یه دوست دیگم زنگید و ازم خواست باهاش برم مشهد چون از طرف کارش سهمیه داره.البته مامانم هی اشاره میکرد که نرو ولی من دوست دارم برم. البته کمی برام سخته چون پنج شنبه جشن سمیرا هست و خیلی برام سخته جمعه برم مسافرت.


اخرین خبر خوب اینه که خریدهای من از دیجی کالا رسیده ولی فردا میرسه دست خودم.


امروز یه اتفاق دیگه هم افتاد. ظهر دخترعمم بهم زنگید که ج ندادم چون مطمین بودم چیزی جز دردسر توش نیست. غروب دوباره زنگید و ج دادم. خلاصه یک ساعت سخنرانی کرد و گفت که فردا میخواد تا مترو با من بیاد. منم تو رودرواسی گفتم چشم. فقط یاد روزهایی افتادم که به من توجه نمیکرد و زندگی خودش را داشت. یاد روزهایی که ازش زخم زبون شنیدم. حالا واقعا نمیدونم چجوری روش میشه از من چیزی بخواد.  چجوری؟


۹۶/۰۵/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی