دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خبر هیجان انگیز و خوشحال کننده

جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۳ ق.ظ

امروز نامزدیه دوست عزیزمه

بهترین دوستم خواهرم رفیقم همدم روزهای بیکسی و تنهاییم

امروز براش انگشتر میارن خداراشکر

خداراشکر س امروز نامزد میکنه شهریور هم دو تا عروسی داریم من باید دنبال لباس باشم.

عروسی دیشب خیلی خوب بود خیلی خوش گذشت. کلی شیرینی خوردم غذا هم عالی بود.

دختر عمم صبح زود زنگ زده گزارش میده که دیشب چقدر کادو داده و چقدر شاباش داده. اخه به ما چه ارتباطی داره؟ مگه ما سوال پرسیدیم؟ ولله

و اما ازدواج س خیلی رو زندگی من تاثیر خواهد گذاشت.

یه زمانی دوست صمیمی من م بود. وقتی ازدواج کرد من خیلی تنها شدم. بعد با س دوست شدم. حالا س هم داره ازدواج میکنه. من بازم تنهاذمیشم. دخترها وقتی ازدواج می کنن خیلی تغییر میکنن. دیگه وقتی برای دوست های زمان مجردی ندارن.

من و س خیلی نقاط مشترک داشتیم. کلی با هم سینما و کافی شاپ می رفتیم. کلی خرید می رفتیم. حالا نمیدونم چکار کنم؟

دیگه کلا باید تنها برم سینما و کافی شاپ و خرید و ... یا بگردم و دوست های جدید پیدا کنم. اخه دوست پیدا کردن تو سن من خیلی راحت نیست.

شاید هم باید بگردم و ایندفعه یه دوست پسر الکی پیدا کنم.

نمیدونم. حوصله گریه و زاری ندارم. حوصله غر زدن هم ندارم. فقط سعی می کنم با شرایط جدیدم کنار بیام.

بسرم زده دوباره برم مزه بکارم. نمیدونم چرا فقط بسرم زده.

حرف اخر: روکش اعصابم نازک شده.

خ چندبار پیغام داده تو تلگرام. جواب ندادم. میدونم اگر بهش بگم س داره نامزد میکنه حس ترحمش میزنه بالا. منم حوصله ترحم ندارم. فعلا ج نمیدم.

من هنوز دوستان مجردی دارم. المیرا، دوتا زهرا و الهام. بعد سمیرا باید با اونها صمیمی تر بشم.

بازم خوبه اونها هستن ولی بهرحال اونها هم یه روز ازدواج می کنن. چرا دخترها بعد ازدواج انقدر تغییر می کنن؟

خدایا س را خوشبخت کن.

من هم فقط سلامتی برای خودم و دوستان و خانوادم میخوام.

شکر

۹۶/۰۴/۲۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

۲۳ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۵۳ تنهایی زیباست
قشنگ معلومه اصلا حوصله غر زدن نداشتین ها
پاسخ:
اره دقیقا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی