دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

تصمیم باران

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۱ ق.ظ

سلام

من این روزها خیلی فکر می کنم که چجوری منبع درامد دیگری برای خودم درست کنم. به خیلی راهها فکر کردم. اخرین چیزی که به ذهنم رسید تدریس هست ولی نه در دانشگاه.

نشستم توانایی های خودمو بررسی کردم. دیدم من سابقه برنامه نویسی دارم. ولی دوست ندارم از صبح تا شب توی شرکت ها برنامه بنویسم ولی خب میتونم درس بدم. تدریس زبان های برنامه نویسی. فقط یه یکماهی باید وقت بذارم و دانشم را بهنگام کنم. وقتی کارم گرفت مبلغ را میبرم بالاتر.

الان با ساعتی 20 تومن شروع می کنم.

نمیدونم فکر خوبیه یا نه؟

هنوز مرددم.


۹۶/۰۳/۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی