دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

همه را می بخشم

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۷ ب.ظ

سلام

امروز تصمیم گرفتم همه را ببخشم.

اول پدرم را می بخشم با اینکه خیلی ازش دلگیرم. وقتی فقط دوسالم بود داوطلبانه رفت جبهه و شهید شد.

من از دو سالگی از نعمت پدر محروم شدم.  نمیدونم اونموقع که داشت می رفت به من هم فکرمی کردیا نه؟

اصلا فکر کرد که آینده من چی میشه؟...

دوم مادرم را می بخشم.از مادرم دلگیر بودم که خیلی خوب منو راهنمایی نکرده. ولی حالا می بخشمش چون فکر می کنم همه تلااشش را کرد. مادرم در روستا بزرگ شده بود و تحصیلکرده نبود ولی جوونیش را برای من و خواهر و برادرم گذاشت.

سوم خودمو می بخشم. از خودم ناراحت بود که چرا پزشک نشدم. چرا متخصص نشدم. ولی حا لا که فکر می کنم می بینم منم تقصیری نداشتم. همه تلاشم را کردم. راهنمای خوبی نداشتم. ادم با معلوماتی دورم نبود که دلسوزانه راهنماییم کنه. من از روی عقل خودم تصمیم گرفتم.بیشتر از این از دستم بر نمیومد.


حالا احساس خوبی دارم

۹۶/۰۳/۲۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

۲۳ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۲ تنهایی زیباست
پدرتون احتمالا هم به شما فکر میکرد هم به تمام بقیه ی دختر های این سرزمین
پاسخ:
ولی دوست داشتم الان پیشم باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی