دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

شماره تلفن زیر برف پاک کن ماشینم

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۶ ق.ظ

سلام

دیروز پشت چراغ قرمز ایستاده بودم. سمت راستمو نگاه کردم. یه اقایی گفت خسته نباشید. من به روی خودم نیاوردم. وقتی ماشینمو پارک کردم همون اقا را دیدم که نزدیک ماشین من پارک کرده. بعد همونطور که داشت کتش را می پوشید بمن گفت که چرخ عقب ماشینم لق میزنه. گفت که چندبار توی راه چراغ داده و من متوجه نشدم. من تشکر کردم که تذکر داده. بعد شروع کرد به سوال های الکی پرسیدن که کجا کار می کنید؟ و ...

من تحویلش نگرفتم و زود رفتم.

امروز توی راه که میومدم دیدم شماره گذاشته زیر برف پاک کن ماشینم و نوشته"لطفا تماس بگیرید".

مردم کلا مشکل دارن ها.

اتفاق خوب امروزم اینه که یه جای خالی توی مترو پیدا کردم و کارهای وام مسکنم را بالاخره شروع کردم. البته یه مرحله دیگه هم چند روزه دیگه باید برم. فکر میکنم تا یک ماهه دیگه بتونم وامم را بگیرم.

خدایا شکرت


۹۶/۰۳/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

۱۷ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۷ آقای سر به هوا ...
شما دلنوشته هاتون بارانیه من خود آقای بارانی :)
بلاگ خوبی داری ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی