دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سلام

الان س زنگ زد. گفت فردا میره شمال. من چند ساله شمال نرفتم ولی شاید بزودی برم مشهد.

چقدر خوبه ادم برای خودش پای سفر داشته باشه. خانواده داشته باشه.

مامانم که شمال نمیاد. برادرم بچه کوچک داره و نمیاد. خواهرمم خانواده  خودشو داره و بچه هاش امتحان دارن.

دوستام که کلا اهل مسافرت مجردی نیستن.

منم تهنا. طبق معمول

وقتی رانندگیم بهتر شد خودم میرم شمال. شاید هم با هواپیما رفتم تهنایی. باکلاس هم هست. فعلا میخوام شش تیر برم مشهد.

۹۶/۰۳/۱۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

من حاضرم سرم رو روی سنگ بذارم و نون خشک سق بزنم، ولی با دوستای پایه برم مسافرت. پایه به معنای واقعیش  :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی