دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

راهم را انتخاب کرده ام

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۱۰ ب.ظ

سلام

من تصمیمم را گرفته ام. دیگه دندون ازدواج و عشق را کندم انداختم بیرون.

اهدافم را تغییر دادم.

هدف بعدیم تو زندگی تز دکتری، تغییر ماشین و در نهایت مهاجرت به تهران است.

میخوام شنا یاد بگیرم. احساس میکنم روزی شنا بهترین تفریح زندگیم میشه.

خدا را شکر از کارم راضی هستم. همکاران خوبی دارم. 

همه چی خوبه.

خدایا شکرت بخاطر این ارامش.

سپااااااااااااااااااس

۹۶/۰۳/۱۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی