دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

it is ok

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۲۳ ب.ظ

سلام

همه چی خوبه.

از کارم راضیم با محیط ارتباط خوبی برقرار کردم.

ظاهرا همه چی خوبه. احتمال داره ارتقا هم بگیرم. کم کم دارم تمرکز پیدا میکنم.

هفته قبل خیلی محترمانه به ب بهم زدم فقط سه بار همدیگه را دیده بودیم. هیچ تناسبی با هم نداشتیم.

چند روز پیش یکی از خانوم های همکار سوالاتی از من پرسید و از برادرش گفت که خارج از کشوره و میخواد برگرده.

منم پیش خودم فکرکردم شاید میخواد منو خاستگاری کنه. هاهاها...

وای اشتباه میکردم قضیه کاملا کاری بود. کلا ضایع شدم.

امروز چند تا گل سفارش دادم. شنبه میرسن. میخوام محیط کارم را بهتر کنم. 

خدایا شکرت.

خدایا کمکم کن تزم بخوبی پیش بره، وضع کارم بهتر بشه. خدایا قناعت را بمن یاد بده.

خدایا کی میخوای منو از تنهایی در بیاری؟

۹۶/۰۳/۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی