دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خاطرات قدیم

جمعه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۵۲ ب.ظ

سلام

امروز تا این لحظه روز خوبی داشتم. با مادرم رفتیم سر مزار پدرم. ازش خواهستم برام دعا کنه. بعد هم کمی خرید کردیم و برگشتیم خونه.

رفتم سر هارد اکسترنال قدیمیم که یک عالمه عکس های خاطره انگیز دیدم از دوستانی مثل مهیلا و منیره و سمانه و ... وای چه روزهایی داشتیم. روزهای خداحافظی.

چه قیافه هایی داشتیم.

 این عکس ها برای سال 88 بود. واقعا فکر میکنم قیافه هامون بهتر شده. هممون داغون بودیم بدجور اساسی.

من که واقعا ضایع بودم

 خدایا شکرت که الان قیافه هامون بهتره

۹۶/۰۱/۱۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی