دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خواب بدی دیدم

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۴۲ ق.ظ
سلام
خواب بدی دیدم. خدایا کمکم کن
امروز قراره روز خوبی باشه.
قرار همش خبرهای خوب بیاد. منتظر اخبار خوب و خوش هستم
خدایا کمکم کن
مواظبم باش
خدایا منو تنها نذار
خدایا کمکم کن
خدایا تو در شرایط سخت هم منو تنها نذاشتی.
خدایا از بدترین و سخت ترین و پراسترس ترین شرایط درهای جدید را بروی من باز کردی. لحظات خوش برای من آفریدی.
خدایا امروز هم منو تنها نذار
خدایا امروز هم درهای جدید را بروی من باز کن
خدایا امروز هم منو تنها نذار
خدایا سپاسگذارم
خدایا شکرت
منتظرم منتظر خبرهای خوب

۹۵/۰۶/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی