دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

ایمانم قوی تر شده

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۵۹ ق.ظ

سلام

خوشحال و شاد و خندانم

قدر دنیا رو میدانم

خدایا شکرت

امروز هم خوبم 

ایمانم قوی تر شده

سرحال تر هستم

احساس انرژی بیشتری دارم

باهوش تر و تیزتر و سرحال تر از همیشه هستم

خدایا شکرت

خدای مهربانم و با فرشته هایش از من محافظت می کند

به هیچ کس به جز خدای مهربان نیاز ندارم

همه انسان ها وسیله اند

خدای مهربانم درهای بسته را به روی من می گشاید و موانع را از سر راه من بر می دارد

۹۵/۰۶/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی