دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خداجون

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۵۵ ب.ظ

خداجون سلام

شب عیده

من بلد نیستم عربی بگمو فسلفه بچینم.

میخوام به زبون خودم باهات حرف بزنم 

جان من دو دقیقه برام وقت بذار کارت دارم


واسه خودم هیچی نمیخوام 

اما تورو به خودت قسم گرفتارارو کمک کن

خیلی از بابا ها پول نون شب ندارن

خیلی از مامانا حتی لباس  ندارن

خیلیا دلشون شکسته

خیلیا بی گناه زندانن

خیلیا پشت در بیمارستان منتظر به هوش اومدن عزیزشونن

خیلیا دنبال شفای مریضشونن

خیلیا یواشکی اشک میریزن فقطم خودت میدونی چشونه

میخوام بگم کمکشون کن

من کسی نیستم که ازت بخواما اتفاقا گناهامم زیاده...

 من هیچی نمیخوام اماگرفتارارو یه دستی به زندگیشون بکش

عاشقتم خدا جون

دمت گرم ...

۹۴/۱۲/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی