دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

پیش به جلو

سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۴۲ ق.ظ

سلام

خوبم. همه چیز خوبه.

سالم و سلامتم.

مشکلات کوچک وجود داره که مثل سنگ ریزه های کوچک میمونه. 

من همه مشکلات را حل می کنم.

با آرامش جلو میرم و از زندگیم لذت می برم.

از گذشته تجربیات زیادی دارم.

حالا وقتشه از اون تجربیات استفاده کنم.

کتاب های صوتی موفقیت گوش میدم.

روی تزم کار میکنم.

مقاله میخونم.

۹۸/۰۷/۱۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی