دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خودمو دوباره میسازم

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۴۹ ق.ظ

سلام

دارم همه تلاشم را انجام میدم که حالم بهتر بشه.

هفته ای سه روز پیاده روی میرم.

توی خونه نرمش میکنم.

غذای خوب می خورم.

کارهای روزمره را تعطیل نمی کنم و سعی می کنم به همه کارها برسم.

درسم را کمابیش میخونم.

کتابهای صوتی را همچنان گوش می دم.

به ظاهرم میرسم.

با خانواده و تعدای از دوستان در تماسم.

میخوام یه سری کلاس های اضافی دیگه برم.

با خدا صحبت می کنم (هر چند از ظواهر میشه فهمید به توافق نرسیدیم).

...

۹۸/۰۷/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی