دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

آرامش میخوام

دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۰۸ ب.ظ

سلام

این روزها که پروپوزال می نویسم، به آرامش و سکوت نیاز دارم.

سکوت هست، آرامش نیست.

فکرم بیشتر از هر وقت دیگه ای مشغوله. درگیر سوالاتی هستم که هیچ جوابی براش پیدا نمی کنم. سوالاتی که تموم نمیشن و توی مغزم جا خشک کردن.

روزنه امیدی نمیبینم. چیزی خوشحالم نمیکنه. خنده هام مصنوعیه. دلم خوش نیست.

 

دیشب خواب دیدم شغلم را تغییر دادم و رفتم یه شرکت دیگه. یادمه درسم تموم شده بود. فیش حقوقم دستم بود. اونقدر زیاد بود که باورم نمیشد.

نمیدونم کجا کار میکردم و حقوقم چقدر بود ولی خیلی راضی بودم و فکر میکردم نتیجه زحمت هامو گرفتم.

 

خدا به زندگی هممون خیر و برکت بده.

خدا دلهای هممون رو شاد کنه.

۹۸/۰۶/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

خب صحبت کردن با ی دوست نزدیک، و خالی کردن خودت و در میون گذاشتن اون سوالاتت میتونه راهکار خوبی برای رسیدن به آرامش باشه! 

پاسخ:
دوووووووووووووووووووووووووووووست، هیچکس جای یه دوست خوب را پر نمیکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی