دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

وقتی خدا ما رو فراموش می کنه

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۵۴ ب.ظ

سلام

زندگی خیلی سخته، خیلی سخت.

محکم و استوار باقی موندن خیلی سخته، خیلی سخت.

مخصوصا وقت هایی که هیچی اونجوری که میخوای نیست، خیلی سخته امیدوار بمونی، ایمان خودت را حفط کنی و لبخند بزنی.

تازه باید مراقب باشی که کسی هم متوجه ناراحت بودنت نشه.

همیشه فکر می کنیم در بدترین روزهای زندگیمون هستیم ولی مدتی نمیگذره که وضعمون از اینی که الان هست هم سخت تر میشه.

 

امروز یکی از دوست های قدیمیم زنگ زد. گفت مادرش دو سال پیش فوت کرده. خیلی ناراحت شدم.

زندگی همینه، روزهای سخت و ناراحت کننده. نمیگم که همش اتفاقات بده، اتفاقات خوب هم هست ولی من واقعا فکر می کنم سختی ها بیشتره.

 

به دوستم گفتم: خدا منو فراموش کرده. گفت: خدا هیچوقت ما را فراموش نمیکنه.

 

واقعا خدا منو فراموش نکرده؟؟؟؟؟ پس چرا من هیچ نشونه ای نمیبینم؟؟؟؟

 

 

۹۸/۰۶/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی