دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

تمرین اراده

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۱۰ ب.ظ

سلام


یه برنامه سفر برای خودم جور میکنم. مهرماه که هوا خنک تر میشه. میرم مشهد. خلوت تر هم هست. 


دارم تمرکز می کنم. مقاله میخونه. یادداشت بر میدارم.


یه رژیم سخت هم گرفتم. بدون قند و نشاسته و .. یعنی کلا شیرینی و شکلات و نون و برنج و ماکارونی و ... نمیخورم.

بیشتر دارم تمرین اراده می کنم. این چند روز که خیلی خوب خودم را کنترل کردم.


کلا از اینکه تصمیم بگیرم و همه تلاشم را انجام بدم لذت ببرم. 

این یکی از ویژگی های شخصیتی خوب منه.


باز هم میخوام تصمیم بگیرم و تلاش کنم.

نمیدونم چی


۹۸/۰۴/۱۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی