دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سکوت کنیم و منتظر بمونیم

جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۵۹ ب.ظ

سلام

یه وقتایی هم هست آدم الکی غمگینه.

مثلا من امروز غمگینم، دلیلش را میدونم ولی نمیدونم باید چکار کنم که غمگین نباشم.

یه تلاش هایی انجام دادم که هنوز به نتیجه دلخواهم نرسیده.


ولی به قول حافظ:

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند       چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند


فکر میکنم اینجور مواقع که ما تلاشمون را کردیم و هنوز به نتیجه دلخواه نرسیدیم، بهتره کمی صبر کنیم و همه چی را به خدا بسپاریم.

خدا یه سری قوانین در این دنیا گذاشته، یکی از قوانین این هست که هیچ تلاشی بدون پاداش نخواهد ماند. فقط باید کمی صبور باشیم و منتظر نتیجه بمونیم.


منم سکوت میکنم و همه چی را بخدا میسپارم.


۹۸/۰۱/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

سلام 
منم دقیقا امروز همچین حسی رو دارم ، کمی غمگینم اما دلیلش رو خوب میدونم 
دنبال یه راه نجات میگردم تا علت غمگین بودنم رو رفع و رجو کنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی