دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

قتی یکدفعه حالم بد میشه

شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۱۳ ب.ظ

سلام

من اخر هفته خوبی داشتم. تقریبا مطالعه کردم و اون کارهایی که خواستمو انجام دادم ولی دیشب دوباره بهم ریختم. نمیدونم چرا یکدفعه حالم خیلی بد شد. بیخوابی اومد شراغم. کلی فکرهای بد زد به سرم.  آخرش مجبور شدم با قرص بخوابم.


امروز صبح هم خیلی حال خوبی نداشتم ولی الان خیلی حالم بهتره خداراشکر.

صبح به دوستم زنگ زدم و کلی صحبت کردیم. اونم گفت حالش خیلی خوب نبوده ولی وقتی باهم صحبت کردیم خیلی حالمون بهتر شد. بعد کمی شروع به مطالعه کردم. الان خداراشکر خیلی بهترم.

 نمیدونم چرا یکدفعه اینجوری شدم. 

۹۷/۱۰/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی