دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

چهارشنبه ها روز کار نیست

چهارشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۲۷ ق.ظ

سلام

من فکر میکنم چهارشنبه ها روز کار نیست. چهارشنبه ها باید کرکره را کشید پایین و مغز را تعطیل کرد. باید بی خیال همه چی شد. باید غرق شد در رویا و افکار و آرزوها.


من چهارشنبه ها کلا حوصله کار ندارم. چهارشنبه از فکر اینکه فردا تعطیله خوشحال و خندانم.


دارم آهنگ Make YOU FEEL MY LOVE از Adele را گوش میدم. فکر می کنم هر آدمی یه نفر رو گوشه قلبش داره که فقط خودش میدونه کی هست و با هیچکس در موردش صحبت نمیکنه. یه نفر که حسابش از همه دنیا جداست. هر وقت یه آهنگی شبیه این آهنگ را گوش میده ناخودآگاه ساکت میشه و به اون آدم فکر می کنه. هر آدمی یه گوشه از قلبش را خالی گذاشته فقط برای یه نفر. یه آدم خاص که هیچکس نمیتونه جاشو بگیره. هیچکس.

۹۷/۱۰/۱۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی