دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

تغییر سلیقه ادم ها

چهارشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۵۴ ب.ظ

سلام

من خیلی تغییر کردم. نمیدونم این تغییرات به چه دلایلی اتفاق میفته. مثلا:

الان لباس های خیلی ساده دوست دارم ساده در مدل ،  پارچه و رنگ. حتی کیف های خیلی ساده. ساده ترین مدل ممکن.


دوست دارم اطرافم خیلی ساکت و خلوت باشه. دوست دارم روی میز کارم خلوت خلوت باشه. دوست دارم همه جا سکوت باشه. حوصله هیچ صدایی را ندارم. حتی همه نوتیف های تلگرام را هم بستم. گوشیمو تا جایی که امکانش بوده ساکت کردم. 

کلا سعی کردم همه شلوغی های اطرافم را تا جای ممکن خلوت کنم.


حوصله هیچ عنصر اضافی را ندارم. ممکنه اون عنصر یک آدم یا یک شیء باشه. فقط دوست دارم دورم خیلی خیلی خلوت و آروم باشه.


۹۷/۱۰/۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

و یه صفحه دسکتاپ خالی
با نهایتا یه آیکون در تسکبارِ ویندوز (:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی