دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سلام

امروز داشتم حافظ میخوندم این اومد:

ز غم هجر مکن ناله و فریاد که دوش/ زده ام فالی و فریادرسی می آید


ممنونم حافظ عزیز و مهربونم که سعی میکنی بهم روحیه بدی ولی آخه کی دیگه؟


پاییز را واقعا دوست ندارم. تازه داشت حالم خوب میشد که پاییز شد.


این روزها همش سعی میکنم که حال خودمو خوب کنم. با خودم مهربون باشم. به خودم عشق بورزم. مواظب خودم باشم.


شنبه یه تصادف اساسی داشتم. ماشینم تازه امروز قراره به دستم برسه.  خدا را هزاران مرتبه شکر میکنم که همه چی به خیر و خوشی تمام شد.


پاهام بدجوری ضعف میره. زانوهام درد داره. نگران غضروف هام هستم.





۹۷/۰۷/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی