دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بی حوصله هستم

شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۳۸ ب.ظ

سلام

من بی حوصله هستم. خودمم میدونم دلیل این بی حوصلگی چیه ولی نمیخوام در موردش توضیح بدم و چیزی بنویسم. فقط دارم خدا را شکر میکنم. 


این هم یکی از تغییرات عمیق من هست. قبلا وقتی حوصله نداشتم غر میزدم ولی الان فقط دارم خدا را شکر میکنم. همین تغییر برای تا اخر عمرم کافیه.


خدایا شکرت

۹۷/۰۷/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی