دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

همه چی بهتره

جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۵۱ ب.ظ

سلام

شب بخیر.

من حالم خوبه. کلا انگار همه چی داره ارومتر میشه. من هم آرومتر شدم. کارها داره اکی میشه. 

هر روز کتاب معجزه شکرگزاری را گوش میدم. سعی میکنم به تمرین هاش هم عمل نم. 


خدایا شکرت. غر زدن هام کمتر شده. کمتر شکایت میکنم. کمتر عصبانی میشم. کمتر حرصم میگیره. استرسم خیلی کمتر شده.  اخلاقم بهتر شده. مثبت اندیشیم بیشتر شده. قدرشناس تر شدم. مهربان تر شدم. بیشتر قدر داشته هام را میدونم. از لحظه های زندگیم بیشتر لذت میبرم.

۹۷/۰۷/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی