دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

همه چی عالیه

شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۰۰ ق.ظ

سلام

امروز یه شنبه دیگه شروع شده و من طبق معمول همه شنبه ها دیر اومدم. 

دیروز مهمون داشتیم و عصر رفتیم بیرون هم یه دوری زدیم و هم بستنی خوردیم. 

عصر هم من دست به خاک شدم گلکاری کردم. خیلی لذت بخش بود.

الان هم دارم کتاب صوتی شکرگزاری ار راندا برندن را دانلود میکنم که بعدا توی ماشین گوش بدم. دیشب هم یه عالمه خدا را شکر کردم. امروز توی راه هم همینطور.


هم اتاقیم یه هفته نیست و من از دست سر و صداش راحتم. احتمال داره سه شنبه هم مرخصی بگیرم و نیام سرکار.  کلا فکی میکنم هفته خوبی در پیش باشه.

آهنگ های انگیزشی خیلی خوبن. آهنگ های انگیزشی گوش بدبد. من تو این مدت که انگیزشی گوش میدم حالم خیلی خوبه.


قرص آهنم تموم شده. باید امروز برم بخرم. این قرص آهن را میخورم و راضی هستم.


https://shiderstore.com/products/viva-tune-ferosis

۹۷/۰۶/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی