دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

کتاب شکرگزاری از راندا برندن

پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۰۶ ب.ظ

سلام

شکر خدا من هفته شلوغ و پرکار و پردرسی داشتم. همه چی داره خوب میشه. رابطم با همکارانم بهتر شده. 

یکی از دوستانم هم که مدتی با هم صحبت نمیکردیم دیروز زنگ زد و خلاصه آشتی کردیم.


دارم "کتاب شکرگزاری از راندا برندن" را گوش میکنم. خیلی خیلی زیباست. خیلی زیباست. به نظرم حتما گوش کنید واقعا انگیزشی هست و انرژی بخش.



خدایا شکرت بخاطر شغلی که دارم.

خدایا شکرت به خاطر حقوق خوبی که دارم.

خدایا شکرت بخاطر همکاران خوبی که دارم.

خدایا شکرت بخاطر رییس خوبی که دارم.

خدایا شکرت بخاطر کار تخصصی که انجام میدم.

خدایا شکرت بخاطر خونه و ماشینی که دارم. 

خدایا شکرت بخاطر نعمت سلامتی که بهم دادی.

خدایا شکرت بخاطر خانواده مهربون و سلامتی که بهم دادی.

خدایا شکرت بخاطر دوستان خوبی که بهم دادی.

خدایا شکرت بخاطر این امنیت و آرامشی که بهم دادی.

خدایا بخاطر هوش و استعدادی که بهم دادی.

خدایا شکرت بخاطر همه توانایی های فوق العاده ای که بهم دادی.

خدایا شکرت بخاطر ادم های خوبی که وارد زندگیم کردی.

خدایا شکرت بخاطر هزاران هزار نعمتی که بهم دادی و من حتی از بعضی هاش بی خبرم و نادیده میگیرم.

...

خدایا بخاطر همه چی شکرت


۹۷/۰۶/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی