دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

پاییز را دوست ندارم

شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۱۲ ب.ظ

این آهنگ را گوش کنید


برگای زرد منو یاد تو میندازن

چه زود رسید پاییز بازم اما اینبار تو ماله من نیستی

روزا دارن آروم آروم سرد میشن غروبا دلگیر ترن

همه دنیا بهم میگن نیستی

تو راحت از عشقم گذشتیو بازم من آرزوم اینه برگردی پیشم

همیشه تو ذهنم میمونی اما من تو خاطرات تو کم کم گم میشم

کم کم گم میشم


اونروزی که خاطراتت از آرزوهات بیشتر بشه

اون روز دیگه پیر شده قلب تو واسه همیشه

تورو دیدم زیر بارون با تو خندیدن مثه یه خوابه واسه من

کاش بازم خوابتو ببینم

تو راحت از عشقم گذشتیو بازم من آرزوم اینه برگردی پیشم

همیشه تو ذهنم میمونی اما من تو خاطرات تو کم کم گم میشم

تو راحت از عشقم گذشتیو بازم

من آرزوم اینه برگردی پیشم

همیشه تو ذهنم میمونی اما من

تو خاطرات تو کم کم گم میشم

کم کم گم میشم

۹۷/۰۶/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی