دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

حالم خیلی خوبه

پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۵۷ ق.ظ

سلام

قوی بودن یعنی چی؟


دوست ندارم قوی باشم ولی مجبورم قوی باشم چون چاره ای جز قوی بودن نیست. واقعا راهی به جز قوی بودن وجود نداره.


باید ظاهر خودمو حفظ کنم و وانمود کنم که همه چی همونجوریه که باید باشه. همه سر جای خودشون هستن و من هر چیزی که نیاز دارم در اختیار دارم. وانمود کنم که همه چی عالیه. خیلی عالی.


همه چی سر جای خودشه. اتفاق بدی نیفتاده. در گذشته همه چی خوب بوده و الان هم همه چی خوبه.

نه کسی اومده و نه کسی رفته. همه چی عالیه. همه چی خوبه. همه چی همونجوریه که باید باشه.


وانمود میکنم که همه چی عالیه و هیچ چیز نمیتونه منو ناراحت کنه. هیچ ناراحتی ندارم و حالم خیلی خوبه. آره حالم خیلی خوبه.


خدایا ممنونم

۹۷/۰۶/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۲)

سلام
من که نفهمیدم دغدغه تان چیست
و من مخاطب باید چه بهره ای از وبلاگتان ببرم
اما توصیه می کنم اگر مطلبی قرار نیست چیزی به مخاطب یاد بده و یا مفید باشه شخصی روی کاغذ بنویسید
قلمتان پایدار
پاسخ:
ممنون از راهنمایی شما. من این وبلاگ را برای استفاده شخصی درست کردم و برام حکم دفتارچه یادداشت را داره
عزیزم
 از فضای وب برای نوشتن مطالب شخصی هم، می شه بهره برد. شما راحت باش باران عزیز و کار خودت رو بکن.
پاسخ:
ممنونم دوست عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی