دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

من ادم خوبی هستم

چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۲۵ ب.ظ

سلام

از صبح دوجا تلفن زدم. به خواهرم و به دخترعمم. خیلی خوبه ادم بعضی وقتها زنگ بزنه و حال بقیه را بپرسه.


قبلا که با مر دوست بودم خیلی بهم زنگ میزدیم ولی الان دیگه تماسی نداریم. کلا تماس های تلفنی من کم شده.


یکی از دوستانم هم صبح پیام داد و گفت که تو راه همدانه. داره میره مسافرت. منم کم کم وضعم بهتر میشه و مسافرت زیاد خواهم رفت. شمال و دماوند و کیش و قشم.

امیدوارم هم اونها که مسارفت رفتند بسلامت برگردند با حال و روحیه خوب. 


راستی من به یک نتیجه خوبی رسیدم. تو این مدت که تنها هستم و فرصت فکر کردن دارم خیلی به خودم فکر میکنم و به این نتیجه رسیدم که من خیلی ادم خوبی هستم. اینو واقعا جدی میگم. اینجا کسی منو نمیشناسه و لزومی نداره از خودم تعریف کنم ولی واقعا از خودم راضی هستم. خیلی راضی.


خداراشکر نه اهل حق خوری هشتم و نه اهل زیرابزنی و اذیت دیگران. همیشه هم تو زندگیم هر کاری از دستم بر امومده برای کمک به دیگران انجام دادم. هر کاری میخوام انجام بدم قبلش فکر میکنم که آیا درسته یا نه. آیا به کسی اسیب میرسونه یا نه.

۹۷/۰۵/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی