دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

همه دارن میرن شمال

سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۳۲ ب.ظ

سلام

فردا عیده و همه جا تعطیله. همه دارن میرن مسافرت. همه خوش و خرم و سرحال با خانواده میرن مسافرت. من جایی نمیرم. کسی نیست که باهاش برم. پایه ندارم. مادرم که اصولا فقط اهل مشهد رفتنه. خواهر و برادرم هم که ازدواج کردن و سر زندگی خودشون هستن. خلاصه من تو خونه هستم پیش مامان گلم. مثل همیشه.


همین امروز دوتا از همکارای خودم رفتن شمال. دیروز هم یه همکار دیگم رفت. امیدوارم آخر هفته خوبی داشته باشند و بسلامتی از سفر برگردن. 


منم سعی میکنم خوب بخوابم و ورزش کنم و درس بخونم. امیدوارم به من و خانوادم هم خوش بگذره. نهایت استفاده را از این سه روز تعطیل میکنم.


همه چی درست میشه. هیچ اشکالی وجود نداره. همه چی عالیه. همه چی همونطوره که باید باشه.


خدایا کمکم کن.

خدایا فرصت های جدید میخوام.

خدایا دوستت دارم.

خدایا عاشقتم.

۹۷/۰۵/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی