دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خدا همیشگی ترین همیشگی دنیاست.

سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۵ ق.ظ

 سلام

چقدر خوبه آدم بتونه آرامش خودش را حفظ کنه. فقط آرامش. نه استرس نه عصبانیت فقط آرامش.

دیروز صبح ساعت 5 که بیدار شدم یه پیامک نگران کننده داشتم ولی سعی کردم خودم را کنترل کنم. خداراشکر تا غروب مشکل حل شد. کلی هم خیالم راحت شد.



خدا کسیه که هیچوقت آدمو بلاک نمیکنه. همین کافیه. همه دنیا هم مارو بلاک کنه مهم نیست. مهم اینه که خدا با ماست و هر وقت پیام بدیم برامون وقت داره. هر وقت بخواهیم صحبت کنیم در دسترسه. خدا همیشه با ماست.


خدا همیشگی ترین همیشگی دنیاست.


خدا بهترین دوست ماست. خدا همیشه سریع و بموقع پیام های ما رو سین میکنه. خط اتصال به خدا همیشه برقراره.


خدا همیشه هست. هم تو این دنیا هم تو دنیای دیگه. خدا همیشه دوستمون داره. همیشه زنده است. همیشه بیداره. همیشه سرحاله. همیشه شنوا و آگاهه.


خدایا ممنون که هستی

۹۷/۰۵/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

۱۶ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۷ نئو مبهم گرا
اصلا خدا 
is GOD

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی