دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

من دارم تغییر میکنم

يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۴۷ ق.ظ

سلام


من دارم تغییر میکنم خیلی تدریجی ولی خودم بخوبی متوجه این موضوع میشم. آروم تر شدم. حالم  بهتر شده. تفکراتم عمیق تر شده. کمتر دلم میگیره. کمتر نق میزنم. کمتر حرص میخورم. کمتر عصبانی میشم. بیشتر به خدا فکر میکنم. کمتر حرف میزنم. بیشتر فکر میکنم.خوشحال تر هستم. دیگه نمیترسم. اعتماد به نفسم بیشتر شده. مهربونتر شدم. خوش اخلاق تر شدم. با گذشت تر شدم. شاکرتر شدم.

یه آدم دیگه شدم. این همه تغییر توی تقریبا یکماه.

نمازهام طولانی تر شده. قبلا نماز خوندن را از روی وظیفه انجام میدادم. الان لحظه شماری میکنم که ساعت اذان بشه و برم سر نماز. همش از خدا میخوام که خونه خلوت باشه و بتونم یه نماز طولانی و همراه با آرامش بخونم و کسی مزاحمم نشه. دوست دارم سر سجاده بشینم و عجله ای برای بلند شدن نداشته باشم. دوست دارم یک عالمه با خدا و با خودم صحبت کنم.


من تغییر کردم. الان میفهمم دلیل حضور مح تو زندگی من چی بود. اون این فکررا رو تو سرم انداخت. اون یادم انداخت که میتونم رابطه بهتری با خدا داشته باشم و حالم بهتر بشه. اون کمی از رابطش با خدا برای من تعریف کرد. البته از گذشتش. ماموریت اون توی زندگی من فقط همین بود. اینکه من را به یاد خدا بندازه. همون سرنخ هایی که از زندگی گذشتش بمن داد، برای ادم تیزی مثل من کافی بود که دوباره به سمت خدا برگردم. خدایا الان میفهمم که چرا اون را فرستادی توی زندگیم. خدایا ازت ممنونم.



۹۷/۰۵/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی