دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سلام


من روزهای زوج را بیشتر دوست دارم چون ماشینم زوجه از توی طرح میام و حدود بیست دقیقه ز.دتر میرسم اداره. امروز هم ساعت 7 رسیدم اداره. خیلی سرحال و انرژی. 

یادم افتاد که دیشب ورزش های کششی روزانه را انجام ندادم. رفتم نمازخونه. ورزشم را انجام دادم. بعد نیت کردم و قران را باز کردم. 


نیتم در مورد افکاری بود که از ذهنم بیرون نمیره و داره من رو دیوونه میکنه. یه لحظه قیافه مح از جلوی چشمم دور نمیشه. همش دارم میبینمش. خدایا نکنه دارم دیوونه میشم؟؟؟؟؟؟ خلاصه قران را باز کردم و سوره اسرا اومد.  و معنی اولین آیه این بود که "زمانیکه انسان ها در سختی و رنج قرار میگیرند به یاد خدا می افتند و وقتی اون سختی از بین میره خدا را فراموش میکنند و انسان بسیار کفرکیش و ناسپاس است."


البته این خلاصش  بود. البته من منظور اصلی را نفهمیدم ولی میدونم منظورش این بود که باید بیشتر صبر کنم و شکرگزار باشم. دیشب نماز هم نخوندم. کلا وضع روحیم بد نبود.


کلا با آ چت کردم. اونهم بهم گفت که باید صبور باشم شکرگزار  و اجازه بدم زمان بگذره. صبور بودن برای یه فروردینی خیلی کار سختیه. خیلی سخت.


اینکه همیشه به فکرش هستم و دارم میبینمش خیلی برام سخته. خیلی سخته. کسی که من را ترک کرده و گفته تمایلی به هیچ رابطه ای نداره ولی من حتی یک لحظه هم نمیتونم فراموشش کنم.

الان دعای شب و روزم این شده که خدا اون ادم را از توی ذهنم پاک کنه.


فقط وقت هایی که خودم در حال صحبت کردن هستم و یا کاری را با تمرکز زیاد انجام میدم بهش فکر نمیکنم.


خدایا کمکم کن فراموشش کنم.



۹۷/۰۵/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

اگر شما نیز تجربه طلاق را دارید توصیه می کنم پیش یک مشاور حتما بروید
بسیار موثر است
اگر تمایل داشتید بگویید چه شهری هستید شاید بتوانم مشاور خوب به شما معرفی بکنم
قلمتان پایدار
پاسخ:
سلام
خداراشکر من تجربه طلاق ندارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی