دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

دو داروی آرام بخش در قرآن

سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۳۴ ق.ظ

سلام

الن در گوگل سرچ کردم "سوره های آرامبخش" و این مطلب را در تبیان پیدا کردم که به نظرم زیبا اومد:

دو داروی آرام بخش در قرآن


دیشب در سریال پدر بالاخره حامد و لیلا ازدواج کردند. خیلی زیبا بود. من نمیدونم چرا بغض داشتم به نظرم خیلی زیبا بود. خیلی زیبا. خیلی زیبا. انقدر زیبا که دلم خواست ولی لب از لب باز نکردم و همونجا خودم را سرزنش کردم که دیگه به این مسایل فکر نکنم.


این روزها تو خونه هم خیلی آرومم. کمتر تجزیه و تحلیل میکنم. کمتر غر میزنم. فقط سعی میکنم بیش از پیش ارامش خودم را حفظ کنم و کمتر کسی را ناراحت کنم.

سعی میکنم به چیزهایی که دارم فکر کنم.


امروز یه جلسه مهم داریم. همه چی خوبه.

۹۷/۰۵/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

خوبه که آدم کمتر غر بزنه
هیچی ارزش بر هم زدن آرامش رو نداره

حال دلتون خوب^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی