دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خدایا نقشه کشی را میذارم به عهده خودت

شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۹ ق.ظ

سلام

من پنجشنبه با یکی از همکاران قدیمی رفته بودم دنبال یک پروژه. به امید خدا اگر کار بگیره و موفق شویم وضع مالیم داره بهتر میشه.


دوستم آ هم خونه دار شد. خداراشکر این روزها همش اتفاقات خوب میفته.


دیروز با دخترعمم و دخترش رفتیم سینما. فیلم "دلم میخواد" ساخته "بهمن فرمان آرا" . من که چیزی از فیلم نفهمیدم و لذت نبردم و لذت نبردم. شاید آخر هفته برم خاله غورباقه را ببینم.


دیروز با آ چت میکردم. کلی در مورد اتفاقات اخیر و معجزه هایی که برامون اتفاق افتاده بود با هم صحبت کردیم. صحبت کردن در مورد این مسایل واقعا لذت بخشه.


دیشب تا صبح رویا دیدم. رویاهای خیلی خوب. امروز توی راه هم که میومدم سرکار یه چیزایی دیدم که نمیدونم درسته یا نه. بهرحال زمان باید بگذره. من هیچوقت الکی تصویری نمیبینم.


الخیر و فی ما وقع.


خدایا ممنونم که اخر هفته خوبی داشتم. ممنون که دورم پر از آدم های خوب شده. خدایا ممنونم که وارد دوران خوش زندگیم شدم.


خدایا ممنونم که کنارم هستی. ممنونم که همیشه مواظبمی. خدایا من دیگه هیچ نقشه ای نمیکشم. خدایا من فقط چیزهایی که دوست دارم را میخوام و نقشه کشیدن را میذارم به عهده خودت.


خدایا خیلی خوبه که هستی.



۹۷/۰۵/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی