دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

الان چی دوست دارم؟

سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۴۲ ق.ظ

سلام

کاری که در حال حاضر دوست دارم این هست که در یک بیزینسی سرمایه گذاری کنم. منتها نه پولی برای سرمایه گذاری دارم و نه بیزینسی به ذهنم میرسه.

ولی خب فکر کردن که اشکالی نداره. میتونم در موردش فکر کنم. کلا چند روزه حال خوبی دارم. احساس میکنم خدا خیلی باهامه. خداجونم خیلی دوستت دارم. ممنونم ازت.



خداجووووووووووووووووونم عاشقتم. خودت میدونی چی تو دلم هست. خدایا خودت از درون همه ما خبر داری. خدایا خیلی کمکم کن.

۹۷/۰۵/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی