دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

وقتی دزد میاد سراغ ماشین من

سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۴۳ ق.ظ

سلام

من مدتیه شب ها ماشین را داخل کوچه پارک میکنم. یه کار جالبی هم میکنم کلید قفل فرمون را داخل ماشین میذارم. حتی بعضی وقت ها فراموش کردم و کلید روی قفل مونده. دزدگیر را هم خاموش میکنم که نصفه شب صدا نده و مزاحم مردم نباشه.


امروز صبح که رفتم در ماشین را باز کنم دیدم یک عالمه اثرانگشت رو شیشه ماشین هست. اهمیت ندادم. در ماشین را باز کردم و سوار شدم. هر چی دنبال کلید قفل فرمون گشتم نتونستم پیدا کنم. یه دفعه چشمم افتاد به قفل و دیدم که نصف کلید داخل قفل هست. یعنی کلید داخل قفل شکسته بود. نصفه دیگه کلید هم زیر پام بود. فهمیدم دیشب دزد اومده در ماشین را براحتی باز کرده و وقتی اومده قفل فرمون را باز کنه، از اونجایی که خدا مواظبه منه، کلید داخل قفل شکسته و نتونسته قفل را باز کنه.

خلاصه دزد گرامی پروژخ را نصف گاره رها کرده و رفته. حتی عینک دودیم که جلوی فرمون بودا و یا فلش که به ضبط ماشین بوده را نبرده. صندوق عقب هم دست نخورده.


خدایا ممنونم که یه خطر رو از سرم رد کردی. بیخود نیست که دستم میگه همه کارهای تو خدایی هست.


خدایا باز هم سپاسگزارم. خیلی سپاسگزارم

۹۷/۰۵/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

خیلی خوش شانسی
پاسخ:
خوش شانس نیستم. همه چی را سپردم به خدا. خودش داره مدیریت میکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی