دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

دیگه دوست ندارم کسی بیاد

سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۴۴ ب.ظ

سلام

من خیلی تغییر کردم خیلی زیاد. قبلا دوست داشتم "یه نفر بیاد. یه نفر که نمیشناسمش. فقط میدونم دوست دارم چجوری باشه. "

ولی لان نه.

الان مخصوصا به این نتیجه رسیدم که فقط دوست دارم خدا همیشه و همیشه کنارم باشه. این روزها به من ثابت شده که دوست واقعی من خداست و فقط و فقط با خداست که به آرامش واقعی می رسم. همینکه بدونم خدا کنارمه و هوامو دارم برام کافیه. اونموقع به هر چیزی بخوام میرسم.


خدایا ممنونم که کنارمی. ممنونم که این روزها بیش از پیش هوامو داری. ممنونم که نذاشتی ماشینمو بدزدن. ممنونم که نذاشتی خونمو از دستم در بیارن. خدایا ممنونم که در کار هم هوامو داری. خدایا ممنونم بخاطر همه وقت های دیگه که کنارم بودی و من انقدر درگیر مسایل دیگه بودم که متوجه نشدم.


خدایا ممنونم بخاطر همه نعمت هایی که بمن دادی. چه اون نعمت هایی که می شناسم و چه اون نعمت هایی که نمیشناسم.


دوستان عزیز که این وبلاگ را میخونید ازتون خواهش میکنم به من اعتماد کنید و فقط و فقط به خدا اعتماد کنید، بهترین دوست همه ما.



خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


۹۷/۰۵/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی