دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

همه کارهای من خدایی است

دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۸ ب.ظ

سلام

دیروز از یکی از دوستانم خواسته بودم که بره جایی و کاری را برام انجام بده. ادرس محل را روی نقشه براش فرستادم. متاسفانه شارژ گوشیش تموم شده بود. ولی بهرحال رفته بود و اونجا را پیدا کرده بود و کار من را انجام داده بود.

دیروز بهم پیام داد و گفت:"همه کارهای تو خدایی است. " و دوباره اون معجزه خرید خانه را مطرح کرد و یادمون افتاد که واقعا چطور معجزه آسا(واقعا معجزه آسا) اون خونه را پیدا کردیم و حتی اونهایی که تلاش کردند که خونه را از ما بگیرن و نتونستن و ... اینکه چطور امروز معجزه آسا بدون ادرس تونسته بود اون محل را پیدا کنه و کار من را انجام بده.

دوستم میگه :"اونروز که با تو بودم و خونه را پیدا کردیم و امروز که اون ادرس را پیدا کردم حضور خدا را احساس کردم. ".


خیلی این حرف ها من را خوشحال کرد.




من رفتم توی فکر. دیدم آره خدا همیشه بمن کمک کرده. چک دوم خونه هم بسلامتی و مبارکی امروز پاس شد و من خیلی خوشحالم و خیالم راحته. خدا خیلی کمکم کرد. خیلی هوامو داشت.


خدایا هر چقدر از تو تشکر کنم کمه.

۹۷/۰۵/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی