دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

جنگ

دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۰۸ ب.ظ

سلام

رییس جمهور کشور ما دیشب سخنرانی کرده و امریکا رو تهدید کرده. رییس جمهور امریکا هم پاسخ داده. 


جنگ لفظی بین دو رییس جمهور. آخرش چی میشه؟؟؟؟


امروز قیمت دلار از مرز 9300 تومان و قیمت سکه از 3 میلیون و سیصد و پنجاه گذشت. 


آیا جنگی در خواهد گرفت؟؟؟


من خاطره خوبی از جنگ ندارم. متولد سال شصت هستم و یک جنگ هشت ساله را در زندگیم تجربه کردم. کودکانی را دیدم قبل از تولد، پدر را از دست دادن. مادرانی را دیدم که سر فرزند شهید خود را در آغوش گرفتند. زنان جوانی را دیدم که سر قبر همسران خود اشک ریختند. یادمه کوچک بودم با مادرم میرفتم تشییع جنازه شهدا. شهدا مردان واقعی بودند که از همه چی خودشون بخاطر ما گذشتند. شهدا سمبل ایثار و گذشت بودن. 

هر وقت دلم از همه جا میگیره میرم سر مزار شهدا.



من از جنگ نمیترسم ولی واقعا دوست ندارم یه جنگ دیگه را در دوران زندگیم تجربه کنم. 


امیدوارم سیاستمردان ما انقدر عاقل باشن که کاری نکنن به ضرر مردم ما تموم بشه.

۹۷/۰۵/۰۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

مشکل اینجاست کسایی دم از جنگ می زنن که تا حالا یه بارم تفنگ دست نگرفتن و بچه هاشون سربازی نرفتن و نمی رن!
پاسخ:
بلی متاسفانه همین هست که شما میفرمایید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی