دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

من کسی را بلاک نکردم

يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۱ ب.ظ

سلام

من  کسی را بلاک نکردم.


سلام پول چک دومم فردا اکی میشه. خداراشکر. همه چی داره به خوبی پیش میره.


توی کار هم شکرخدا همه چی داره اکی میشه. همه چی ارومه. همه چی بدون استرس داره جلو میره.

منم حالم خوبه. دیروز پنج تا امپول زدم. هم کمبود ویتامین دی3 داشتم و هم کمرم گرفته بود. 3 تا صبح و دوتا عصر.

من سال قبل هم همچین کمردردی داشتم. وزنم زیاد شده بود و ورزش هم نمیکردم. باید دوباره شروع کنم به رژیم و پیاده روی. پارسال بدون دکتر رفتن حال خودمو خوب کردم. امسال هم همین کار را خواهم کرد.


دیروز شماره مح را در تلگرام چک کردم. دیدم یه اعلامیه فوت گذاشته توی پروفایلش. اعلامیه مربوط به یه خانوم بود که هم فامیلیه خودش بود. شاید عمه اش بود.


من دیگه سرد شدم. شمارش را کلا از روی گوشیم پاک کردم. ادم وقتی میرسه به ته خط دیگه از همه چی میگذره. مح خیلی بد با من صحبت کرد. گفت دیگه هیچ حسی نداره و وقتی من داشتم تایپ میکردم گفت که نمیخواد پیام های منو بدونه و همونموقع من را از واتساپ بلاک کرد وای نمیدونم چرا از تلگرام بلاک نکرده بود. بهرحال دیگه فرقی نمیکنه. همه چی تمومه. حالا من گذاشتمش کنار. همه چی تموم شد.


دارم رو اهداف خودم تمرکز کنم. فاز دوم پروژه خرید خونه فردا تموم میشه و دیگه کاری ندارم تا وقتی که شند را بگیرم.


خدایا ممنونم که همه کارها را برام اسون میکنی. خدایا شکرت.


کلا رابطه من و خدا هم بهتر شده. وقعا ایمانم هر روز قویتر میشه. هرروز بیشتر از قبل به این نتیجه میرسم که بهترین دوستم خداست و فقط خداست که همیشه برام میمونه. همین موضوع باعث شده که عشق و علاقم به خدا هر روز بیشتر باشه.


خدای عزیز و مهربونم، ای بهترین دوست من، ازت ممنونم بخاطر همه چی حتی بخاطر الطافی که بمن داشتی و من حتی خبر ندارم.


۹۷/۰۴/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی