دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

برای آخرین بار

پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۴۳ ب.ظ

سلام

یکی از دوستانم بعد از مدتها جدال و کشمکش برگشته سر زندگیش و خداراشکر رابطش با همسرش خوب شده.


خدایا صدهزاربار سپاسگزارم.

از خدا خواسته بود که خدا فقط یه فرصت دیگه بهش بده و خدا داد. 

خدایا منم دوست دارم یه برای برای اخرین بار فرصت عاشق شدن داشته باشم. برای اخرین بار یه عشق ساده و بی الایش و بی ریا، بدون هیچگونه رنگ و دروغ. حالم از روابط احمقانه و پوچ بهم میخوره.

امروز سر نماز خیلی دعا کردم برای همه. برای خانوادم دوستانم فامیلم و...

مشهد هم بودم برای همه دعا کردم. 

یه خانومی از فامیل هامون که خیلی خانوم مهربون و مومنیه مدتیه در بستر بیماریه. اون لحظه ایکه چشمم به حرم امام رضا افتاد خیلی براش دعا کردم. خدا همه بیماران را شفا بده. خدا بهش استقامت بده که در مقابل بیماری مقاومت کنه.


من بعد از ده روز شنبه میرم سرکار.

ساعت کاری همچنان همون 6 صبح هست. 



۹۷/۰۴/۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی